HTML

ANTIBLOG - AZ AUTONÓM GONDOLAT

Friss topikok

  • S.A.: Bálvány szobrok? Bálványszobor az, amit a pogányok imádnak. Magát a szobrot. Tudtommal a katolikus... (2014.04.01. 12:00)
  • N.: Ez nem Immaculata, mert nem a Holdon lép Mária, nem a Kígyó fejét tapossa. Ez egy Mária mennybevit... (2013.07.26. 20:04)
  • Somogyi Antal: Kedves Sarolta! Örülök, hogy sikerült egy-két dolog kivételével jól leírni a livodai életet. Mivel... (2012.11.29. 17:57)
  • Somogyi Antal: Hű, ez a kommentsorozat most esett le nekem! És teljesen véletlenül a bibliai Lázárról írok. :D (2012.11.14. 23:36)
  • Somogyi Antal: :) Örülök neked Szkippi! (2012.10.13. 20:42)

2009.08.28. 18:00 Hökkentő

A második máriabesnyői zarándoklat képekben

Jákob álma a ráckevei katolikus templom mennyezetén

Őcsa, a középkorban premontrei templom, most református templom. Előtte Andris.

Megérkeztünk Besnyőre. Zsófi és Andris uzsonnázik.

A prágai Kisjézus. A több mint hatmillió magyarországi abortusz ártatlan áldozataiért.

A BESNYŐI PASSIÓ

Az apostolok alszanak

Jézus pedig imádkozik.

Júdás, csókkal árulja el.

A főpapok előtt

Pilátusnál

Heródesnél

Újból Pilátus palotájámál. Barabást kell szabadon engedni.

Barabás szabad

Jézust megkorbácsoltatja Pilátus

Te vagy a Zsidők királya?

Ime az ember!

Feszítsd meg!

Mosom kezeimet!

Megfosztják ruháitól

Vállára veszi a keresztet

Elesik, és újra elesik

Cirenei Simon segíti vinni a keresztet

Veronika

(Jézus feje fölött Zsófi)

Harmadszor is elesik

Jeruzsálemi asszonyok

Mária Magdolna és mödötte Mária és János apostol

Keresztre szegezik

INRI

Köpenyére sorsot vetnek

Asszony. íme a te fiad!

Atyám, a kezedbe ajánlom lelkemet!

Beteljesedett!

Levétel a keresztről

Piéta

Üres a kereszt

Mária, János apostol és Mária Magdolna a sírbatétel előtt

A társulat

6 komment

Címkék: UT Máriabesnyő

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr576012584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walburga 2009.08.29. 09:22:49

Normális az ,hogy most sirok ?

amerika24 2009.08.29. 09:24:41

Walburga ...valami ilyesmit éreztem én is...és még kommentet se mertem ide írni...nehogy megzavarjam ezzel a képek kisugárzását........

skyppy 2009.08.29. 09:25:56

hűűű, amerika24 azt hittem ezt csak én érzem...én nem sírtam, inkább olyan emelkedett hangulatom lett...tegnap este már olvastam:-))))

amerika24 2009.08.29. 09:35:27

...Skyppy....hasonlítunk...:):):)

amerika24 2009.08.29. 09:38:06

.....vajon mért nem tudom megnyitni W. blogját???:o

skyppy 2009.08.29. 10:16:11

..mert rosszul van beírva az URL....
süti beállítások módosítása