HTML

ANTIBLOG - AZ AUTONÓM GONDOLAT

Friss topikok

  • S.A.: Bálvány szobrok? Bálványszobor az, amit a pogányok imádnak. Magát a szobrot. Tudtommal a katolikus... (2014.04.01. 12:00)
  • N.: Ez nem Immaculata, mert nem a Holdon lép Mária, nem a Kígyó fejét tapossa. Ez egy Mária mennybevit... (2013.07.26. 20:04)
  • Somogyi Antal: Kedves Sarolta! Örülök, hogy sikerült egy-két dolog kivételével jól leírni a livodai életet. Mivel... (2012.11.29. 17:57)
  • Somogyi Antal: Hű, ez a kommentsorozat most esett le nekem! És teljesen véletlenül a bibliai Lázárról írok. :D (2012.11.14. 23:36)
  • Somogyi Antal: :) Örülök neked Szkippi! (2012.10.13. 20:42)

2007.03.31. 14:58 Hökkentő

 

Jézushoz

 

Eljössz az ünnepre? Nagyon várlak. Nem jutottam el Máriához és Mártához, nem láttam a halálból visszajött Lázárt, a látását visszanyert vak, a megtisztult leprás is csak hírből ismerős. Bár engem is gyötör a test számtalan nyavalyája, de nem emiatt várlak.

Ugye eljössz az ünnepre! Már téptem pálmaleveleket, hogy eléd borítsam, még az út pora se szennyezze lábad. Ha nem elég, még a köpenyem is eléd terítem! Nem fogadtam még embert ilyen tisztelettel, mást Rajtad kívül nem is fogok.

Gyere el az ünnepre! Jöjj közénk, és üdvözíts minket! Bizony nagyon ránk fér!

Jaj, ne gyere mégsem! Az ács faragja már a keresztet, a kovács a szegeket egyengeti. Döntött a Főtanács, a rómaiak kezére ad! Maradj Efraimban. Ez az üdvösség ára. a világ váltsága?

Már elindultál az ünnepre. A két tanítvány előrement a szamárért, hogy mint király vonulhass be a városba. Hozsanna Dávid fiának! Harsogja a nép, de ki marad melletted péntekig?

Szólj hozzá!

Címkék: Passió

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr856013105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása