HTML

ANTIBLOG - AZ AUTONÓM GONDOLAT

Friss topikok

  • S.A.: Bálvány szobrok? Bálványszobor az, amit a pogányok imádnak. Magát a szobrot. Tudtommal a katolikus... (2014.04.01. 12:00)
  • N.: Ez nem Immaculata, mert nem a Holdon lép Mária, nem a Kígyó fejét tapossa. Ez egy Mária mennybevit... (2013.07.26. 20:04)
  • Somogyi Antal: Kedves Sarolta! Örülök, hogy sikerült egy-két dolog kivételével jól leírni a livodai életet. Mivel... (2012.11.29. 17:57)
  • Somogyi Antal: Hű, ez a kommentsorozat most esett le nekem! És teljesen véletlenül a bibliai Lázárról írok. :D (2012.11.14. 23:36)
  • Somogyi Antal: :) Örülök neked Szkippi! (2012.10.13. 20:42)

2007.05.13. 00:46 Hökkentő

KITÖRÖLTEM! AZÉRT VAN AZ AZ OROSZ ZENE, HOGY A SOKKOT OLDJA.

NEM IGAZ, HOGY NEM ELRETTENTŐ!

NEM IGAZ, HOGY FÉRFI ERRŐL NEM BESZÉLHET!

ÉN FÉRFI VAGYOK, MINDEN MEGFOGANT GYERMEKEM MEGSZÜLETETT!

NEGYVENKÉT ÉVES KOROMBAN IS SZÜLETETT GYERMEKEM!

A HOLOKAUSZT, A HOLODOMOR, A MUSZA DAG, A GULÁG VALAHOL UGYANAZ, MINT AZ ABORTUSZ!

gyorsan kommenteljetek, mert kitörlöm ezt is! 

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr226012928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2007.05.13. 09:21:54

Saját blogomban írtam ez a kommentet gyakorlatilag saját magamnak, de itt is van helye ezért idemásoltam: 1. kérdés: Mi a szándék? 2. kérdés: Hogyan akarod elérni? 3. kérdés: Hol van ebben és hogyan a másik ember 4. kérdés: tudok-e a nyelveden beszélni, hogy megértsd, amit mondani akarok? Vagy elvárom mindenkitől, hogy megtanulja az én nyelvemet. Ezt is lehet, csak erre elég kevés a kuncsaft.

2007.05.13. 09:55:20

1. Ne legyen az abortusz a foghúzással egyenlő etikai szinten (Első lépésben nemk is az, hogy ne legyen abortusz!) 2. HÖKKENTŐBEN vitasorozattal 3. A másik ember érdeklődése van ott. Érintett lehet, mint nő, férfi, abortusztól megmenekült anyaszülte. Ott van a humanizmusa, hite, jóérzése. 4. Na ezt kellene megtervezni. Az ANTIBLOG kiváló tesztterület. Nem tudom aludtál-e akkor már, amikor MÁgika rengeteget tudott segíteni néhán kulcsszóval. Az jött le belőle, hogy nem az embert, az áldozat anyát kell sokkolni, túlzott bűntudatba kergetni, hanem magát a jelenséget kell valahogy megfogni. De meg kell fogni! Nem türhetjük szótlanul!

ANTIBLOG 2007.05.13. 09:56:34

A nagy hévben lemaradt a nevem

M 2007.05.13. 14:11:38

Ha olyasmit akarunk elérni, hogy valami ne legyen, akkor - szerény véleményem szerint - ott kell elkezdeni gondolkodni a dologról, hogy miért is van, miért is létezik az a nemkívánatos dolog. Nem érdemes a tarackot kaszálni, ha azt akarom, hogy ne legyen tarack a keremben.

Ann 2007.05.13. 18:25:08

Ezeket mire írtad. Az a baj, hogy kapkodsz. Szól a zene , és gyönyörű. De minek kell törölgetni. Egyszerűen vedd ki a komment lehetőségét, csak a baj , tudom, hogy akkor meg nem egyértelmű a tetszés vagy nemteszés. Inkább törölgeted az írásokat, valamint a kommentelőket. Kár pedig, mert szívesen olvastam az orosz témákat is. Nekem mindegy , orthodox, vagy katolikus, ez a fajta vallás az ember találmánya. Hisz , hol akarhatta Isten, hogy az ő nevében öldököljenek az emberek, vagy akar azt, hogy pénzért juss bűnbocsánathoz. Szeretem azt a felfoghatatlant aki énbennem él. A legbelsőbb szobámban. Jövök majd még a zenéidért.

ANTIBLOG 2007.05.13. 19:18:52

Kedves Ann! Ez a blog egy kísérlet. Gyűjtöm az anyagot, és rövid cikkekben tárolom. Az az előnye is megvan, hogy reagálnak is rá, bár kevesebben, mint reméltem, de ilyen blogokra ilyen a kommenthozam. Talán az is kiderült, honnan gyűjtöttem. Ez nem egy teljességre törekvő mű tehát, hanem csak tesztelőhely. Biztos emlékszel, hogy a még gyermek Szent Márk szemével elkezdtem írni Jézus szenvedéstörténetét. Akkor jöttem rá, hogy hosszú cikkeket, novellákat, regényfejezeteket nem bír a blog. Persze a passió folytatódik, bár más szempontból sem bírná. Túl elborzasztó. Elijesztem a barátaimat. Az ukrán asszony története is ilyen volt. Ezt is kipróbáltam. A másik blogom abortuszellenes kampányát előkészítendő fenn volt egy abortum (helyesebben halott emberke) képe. Aki nem látta is felhorkant. Tehát, más úttal kell kezdeni ugyanahhoz a célhoz érni. Az orosz témát nem zárom le. Mint írtam Európa onnan fog töltődni. Az Evangéliummal. Ezért szerezte meg a Sátán és csak most kezdi elengedni. Az orosz egyházat nagyon tisztelem. Rossz az egyház szó, mert csak egy Egyház van. Sőt a vallásuk is azonos az enyémmel, csak és kizárólag az egyházszervezetük különbözik. Ebben a fatimai üzenet segít. Cikket azért törlök, mert vagy elijesztő (abortusz-kép volt az egyetlen), vagy technikai jellegű. De inkább meghagyom a kedvedért. Sokat segítettél. Ha ezek nem blogformátumot vesznek fel, valahogy eljuttatom Neked is. Ja igen, ezeket mire írtam. A cikket a feldarabolt magzat képére, a kommenteket meg arra - most nagyon őszinte leszek - a blog, mint promóció miként használható, mi a promóciós kommunikáció alapja. Persze nem pénzért, hanem a közlendőnk terjedéséért promotálunk.

ANTIBLOG 2007.05.13. 22:17:15

Kedves Ann! Most látom, hogy van a levelednek még egy bekezdése, ami nagyon érdekes. A vallás nem az eber találmánya, hanem ember és az Isten viszonya. Az ortdox és a katolikus egy vallás. Egyik sem ad pénzért bűnbocsánatot. Egyik sem háborúzott a másikkal. Tudtommal háborút nem a vallások vívnak, hanem az államok. Más fajta öldöklés sem volt. De ez egy jó téma, megér egy cikket. Köszi!

Ann 2007.05.13. 22:36:34

A régre nyúltam vissza, csak nem jól fejeztem ki magam. Az emberhez, az emberi elméhez aki, azt gondolta nemcsak képmása Istennek. Elnézést az említett vallásokért. Világért sem sérteni akartam vele.

ANTIBLOG 2007.05.13. 22:52:29

Régen tényleg volt pénzért bűnbocsánat-szerű túlkapás a római egyházban. Nem annak indult, de a mohó bankárok azza tették. Mire az egyház észbe kapott, már baj lett belőle, a reformáció. Persze azt nem a búcsúcédulák váltották ki önmagukban, de a pohár mindig az utolsó csepptól csördul ki. Ehhez képest a (történelmi) egyház(ak) még a bibliai tizedet sem kérik, nem úgy, mint egyes szekták.

ANTIBLOG 2007.05.13. 23:02:29

Ezt a cikket akkor is ki kell törölni, mert csak az éjszakai szörnyűség levezetésére szolgált, így önmagában értelmetlen. Jelezd, hogy olvastad-e, és aztán törlök.

Ákos 2007.05.14. 22:54:11

Ezen az oldalon írtad hogy túl megdöbbentő néhány téma+kép és hogy ezzel nem éred el a közlendőd eredeti célját..........az abortuszt gyilkosságnak gondolom!!! Én csakegy dolgot tudok az ördögről:ahhoz hogy elgáncsolhasd az ördögöt,táncolnod kell vele.

Ákos 2007.05.14. 23:05:34

Néztem a minap egy német haláltáborokról szóló filmet amiben egy nőnek lekötözték a mellét az őket őrző katonák hogy ne tudja szoptatni a gyerekét.A katonák mindenfélére rávették a nőt aki a gyereke életéért küzdött.Az anya miután végig nézte a gyereke halálát Összerogyott majd egy arra járó tiszt fejbe lőtte,mondván hogy már neki úgyis mindegy.Szégyeltem hogy ember vagyok. Az email címemről csak annyit mondanék:"mindennek van előzménye,aki nem ismeri másképp érti"

Antiblog 2007.05.15. 15:28:05

Juj Ákos! Kezd ez egy horrorblog lenni. Két méteres hullahegy Harkovban, kannibál édesanyák, haláltábori rémtettek. Én azt hiszem, nem foglalok állást a körülmények teljes ismerete nélkül. Itt viszont nagy bizonyossággal mondhatom, hogy főbelőni nem szabad senkit sem. Nagyon extrém kivételeket tudnék csak. Az abortuszos sorozatot most egy kicsit pihenztetem. Az a pár éjszakai óra is viharos volt, amég fenn volt a kép, de még a hiánya is szelet keltett.

Ákos 2007.05.15. 19:01:16

Lehet hogy hiba volt részemről állást foglalni a körülmények teljes ismerete nélkülDe ki ismer minden körülményt pl a haláltáborokkal kapcsolatban?Szerintem akik ott voltak.És ők csak embertelenségről mesélnek.Valamilyen véleményed csak van a témával kapcsolatban,ha más nem a te ismereteid alapján csak gondolsz valamit erről.Ha nem így lenne miért hoztad volna fel mint témát?.........szerintem.A vihar pusztítása lehetőséget ad valami újnak hogy létre jöhessen.Remélem a pihenttés egy újabb vihar előtti csendet jelent csak.Gagyi dolgokkal tele az összes információs forrásunk,remélem nem válik mai trendivé ez a blog is mint általában minden.

Ákos 2007.05.15. 19:03:29

Örülnék ha ez a blog válna egész egyszerűen trendivé mert építő jellegűnek gondolom

ANTIBLOG 2007.05.15. 20:06:02

Köszi Ákos! Most esett le a Sorstalanság értelme! Azt ugyanis több helyen olyannak találtam, mint valami KZ nyaralást. Tehát csak hitelt ad a mondanivalónak, hogy nem minden rossz, csak alapjában rossz.

2007.05.15. 20:06:59

Ákos! Tanulj! Meg van már minden írásbelid?

Ákos 2007.05.15. 20:28:14

Tehát azt állítod hogy a haláltáborokban is volt jó?Ezzel egyetértek........Kíváncsi lennék magamra egy ilyen helyzetben.......szerintem minden egyes levegő vételem mézédessé formálódna a fejemben, minden egyes pillanata az életemnek a legértékesebb dologgá válna......ezt kedvelem benned hogy mindenben megakarod látni a jót és másokat is erre ösztönzöl :D Nincs.Pénteken infó.A szóbelitől félek.Az identitásom alapja lehet a kulcsa miért tanulok ilyen szarul+a lustaságom....de inkább az előző.Mivel az indentitásom alapja a tudás,ezért félek attól hogy majd nem fogom tudni megtanulni az anyagot, és mivel félek, nem tanulok ,és így tényleg nem tudom megtanulni az anyagot.A másik bajom a tanulással hogy én nem fogadok el akármilyen tanítási módszert.A tanulási folyamat során vegyem észre hogy a szemléletem tágul,fejlődik,formálódik.Nem pedig mindenkit beskatulyáznak egy 20-30 éves kivénült tanítási rendszerrel.Követelem hogy a tanárok is fejlesszék magukat és amikor beülök egy órára messze túlhaladja a tudásomat a tanáré.De a tanító szó jobban illik ide :D

ANTIBLOG 2007.05.15. 21:51:40

Azt állítom, hogy annak nem hiteles a véleménye, aki valamiről csak rosszat tud mondani. A másik témába nem megyek bele. Esetleg majd a HÖKKENTŐN

Ákos 2007.05.16. 18:34:57

Értem és ezzel részben egyetértek.De akik a haláltáborokban éltek és túl élték majd haza jöttek és csakis a szörnyűségeket mesélik el ettől hiteltelenné válnak?Bár ami mellette szól.....ha a médiába elkezdi sorolni hogy neki ez meg az azért jó volt a sok szörnyűség mellett akkor furcsán nézénk azt hiszem.Pedig tuti hogy megviccelték egymást, vagy meséltek a gyerekeknek vagy egymásnak.Vagy volt hogy szerelmek szövődtek vagy barátságok.Hát nem tudom.......ez is csak egy médiafogás....sokk injektálása magas fokon BÁMMMMM

Ákos 2007.05.16. 18:38:37

Ja,van egy jó kis történetem istennel kapcsolatban persze leht hogy már ismered de talán a többiek nem.Azt hová írhatom?

ANTIBLOG 2007.05.16. 18:39:07

Nem kell, hogy atúlélő tárgyilagosága hiteles legyen, ne is várjuk tőle. Tanulj a szóbelire!

Ákos 2007.05.16. 21:05:17

Tőle nem de a médiától elvárom! Nem tudom hol olvastam.......... -Kopp,kopp.......szólt egy hang a fejemben -Ki az?........kérdeztem Erre a hang............én vagyok Isten!!! -Ha ha ha....na rendben,ha te vagy Isten,bizonyítsd be!!! És a hang nem szólt többé............ Elgondolkodtató szerintem Olvasgattam Szent Mihályról és egy oldalon megakadt a szemem. Nietzsche,szabadkőműves és ennek kapcsán a mai liberalista gondolkodás mód egy érdekes megközelítésén. Nincs pásztor és egy a nyáj! Mindenki egyet akar, mindenki egyenlô: aki máskép érez, önkéntesen bolondokházába vonul. (Im-ígyen szóla Zarathustra )

Ákos 2007.05.16. 21:09:07

Erről nekem a média nyomása jut eszembe.Ha nem iszok coca cola-t tényleg hülye leszek?Na ez miatt nem aggódom.
süti beállítások módosítása