HTML

ANTIBLOG - AZ AUTONÓM GONDOLAT

Friss topikok

  • S.A.: Bálvány szobrok? Bálványszobor az, amit a pogányok imádnak. Magát a szobrot. Tudtommal a katolikus... (2014.04.01. 12:00)
  • N.: Ez nem Immaculata, mert nem a Holdon lép Mária, nem a Kígyó fejét tapossa. Ez egy Mária mennybevit... (2013.07.26. 20:04)
  • Somogyi Antal: Kedves Sarolta! Örülök, hogy sikerült egy-két dolog kivételével jól leírni a livodai életet. Mivel... (2012.11.29. 17:57)
  • Somogyi Antal: Hű, ez a kommentsorozat most esett le nekem! És teljesen véletlenül a bibliai Lázárról írok. :D (2012.11.14. 23:36)
  • Somogyi Antal: :) Örülök neked Szkippi! (2012.10.13. 20:42)

2010.07.19. 12:04 Hökkentő

Hogy is kezdődött a torinói történet? A Magyar kurírban olvastam, hogy idén nyáron nyilvánosan kiállítják a leplet. Huszonöt évente szokták, bár legutoljára tíz éve tették közszemlére, kegközelebb talán megint huszonöt év múlva. Az én életemben talán soha vissza nem térő alkalom. Viszont akárhogy is mennék. pénzbe kerül, és sajnos életem egyik legsúlyosabb pénzügyi válságában voltam. Le is mondtam róla.

Közben az én drága feleségem szervezkedni kezdett a háttérben. Az interneten keresett lehetőségeket a Torina utazásra. Talált is egy elfogadható árút. Csakhogy ami általában elfogadható, az nekünk akkor a lehetetlen kategóriájába tartozott. Viszont a rokonsággal összefogott, hogy járuljanak hozzá születésnapi ajándékként. Meg is lett az út ára.

Én meglepetésként szereztem tudomást az egészről, már abban a stádiumban, amikor nem lehetett lemondani. Pedig akkor a meghatódottságon kívül arra gondoltam, hogy inkább a család megélhetésére kellene ez a pénz, én nem érdemlem…

De akkor már nem volt más választás, a megadott időpontban a Keleti pályaudvar Kerepesi úti parkolójában várt a busz. És akkor itt a blogon is elindulunk Torinóba.

(Ezt a fényképet az eredeti lepelről készítettem, látszik is a védőüveg csillogása. Ilyen látószögben kb. három méter magasan, a látogatósáv mögött kb hat méterrel látszana, ezért ez a kép erősen módosított.)

1 komment

Címkék: Szindon

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr696012411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.07.20. 05:07:06

:-))) várom a folytatást...
süti beállítások módosítása