HTML

ANTIBLOG - AZ AUTONÓM GONDOLAT

Friss topikok

  • S.A.: Bálvány szobrok? Bálványszobor az, amit a pogányok imádnak. Magát a szobrot. Tudtommal a katolikus... (2014.04.01. 12:00)
  • N.: Ez nem Immaculata, mert nem a Holdon lép Mária, nem a Kígyó fejét tapossa. Ez egy Mária mennybevit... (2013.07.26. 20:04)
  • Somogyi Antal: Kedves Sarolta! Örülök, hogy sikerült egy-két dolog kivételével jól leírni a livodai életet. Mivel... (2012.11.29. 17:57)
  • Somogyi Antal: Hű, ez a kommentsorozat most esett le nekem! És teljesen véletlenül a bibliai Lázárról írok. :D (2012.11.14. 23:36)
  • Somogyi Antal: :) Örülök neked Szkippi! (2012.10.13. 20:42)

2007.05.12. 18:27 Hökkentő

Azt hittem, blogban megírni könnyebb valamit, mint könyvben, sőt jó előgyakorlat a gondolatok véglegesítése előtt. Azért gondoltam ezt, mert ugye a blogban folyamatosan visszajeleznek. Visszajelzés?

Egyrészt nagyon kevés, ahhoz képest, amit vártam. Megnéztem más blogakat is, milyen a kommenthozam. Hát nem sokkal jobb. Ha több, akkor az beszélgetés (csetelés) blogfelületen. A másik problémám, hogy nem kritikusak a hozzászólások. Akár eretnekségig is elmehetnék pl. az angyalos sorozatommal, senki sem szólna.

Van a hozzászólásoknak egy ritkább formája, a gusztustalan beszólások. Ezeket eddig töröltem. Legtöbbször nem is nekem, hanem Jézusnak mondnak oda az evangéliumi idézet kapcsán. Nem akartam a citátum kiírásával jelezni, honnan idézek, mert így közvetlenebbnek érzem az írást, de azóta annyit azért kiírok, hogy „Jézus mondta”.

Megpróbáltam követni a látogatottságot, de a számláló csalt, még engem sem jelzett.

Aztán volt egy betörőm is. Megszüntetéssel fenyegette a blogot. Úgy látszik a hosszabb jelszó kedvét szegte.

Ezt történt, mióta blogolok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr556012932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2007.05.13. 08:59:32

Komolytalanul könnyebb szólni. Felelőséggel annál nehezebb. Van valami, amin egy ember gondolkodik, agyal, utánajár, hozzákeres, végiggondolja (a saját összefüggéseiben), van a dologgal valami szándéka, aztán vannak az olvasók, akik ideesnek valahonnan egészen más szövegkörnyezetből, gondolatvilágból két percre, hiszen szaladnak a maguké után, és így mondjanak valami okosat? Hát ehhez azért elég különös képességek kellenek. Ez keveseknek van. Nekem például nincs

Vera 2007.05.15. 14:50:58

Én sokszor itt vagyok és olvasok, de nem tudok/nem akarok hozzászólni. Szoktam mondani, hogy mindenki tudatlan csak más, más témában- én ezért is hallagok. Ha okosat nem tudok szólni akkor inkább csendben maradok. :-)
süti beállítások módosítása