HTML

ANTIBLOG - AZ AUTONÓM GONDOLAT

Friss topikok

  • S.A.: Bálvány szobrok? Bálványszobor az, amit a pogányok imádnak. Magát a szobrot. Tudtommal a katolikus... (2014.04.01. 12:00)
  • N.: Ez nem Immaculata, mert nem a Holdon lép Mária, nem a Kígyó fejét tapossa. Ez egy Mária mennybevit... (2013.07.26. 20:04)
  • Somogyi Antal: Kedves Sarolta! Örülök, hogy sikerült egy-két dolog kivételével jól leírni a livodai életet. Mivel... (2012.11.29. 17:57)
  • Somogyi Antal: Hű, ez a kommentsorozat most esett le nekem! És teljesen véletlenül a bibliai Lázárról írok. :D (2012.11.14. 23:36)
  • Somogyi Antal: :) Örülök neked Szkippi! (2012.10.13. 20:42)

2007.08.01. 20:40 Hökkentő

Hát ezen most csodálkozom. Először is, meghökkentő, hogy amire hivatkozik minden lélekvándorlás prezentáció, a buddhizmus, nem is tanítja, csak a karmaátadást. Aztán, a tan lényegi eleme, hogy nincs halhatlan lélek, hihetetlen kemény dolog. És csak egy ember kommentel! Ugyan nem az én hitemet írtam le, de azért valami tiltakozást várok. Én sajnos nem tehettem meg, mert bár főnoke vagyok a buddhista tanítónak, de leütött volna, mint a taxiórát.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr816012784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jaguár 2007.08.12. 06:12:01

Miért kellene tiltakozni? Ha Te így gondolod... bizonyítani meg úgysem lehet, tapasztalatokat meg megbeszélni szintén nem nagyon. Nem hiszem, hogy a buddhista tanító leütne - nem jellemző az ilyen - és megteheted, hogy kipróbálod, mert miért ne?

S (Antal) 2007.08.12. 07:34:46

Kipróbáltam. Ez olyan lett volna, mintha a híres atomfizikus Heisenbergnek azt akarnám bizonygatni, hogy az atomoknak kezük van, és azzal kapaszkodnak egymáshoz, miután jól megnézték egymást a szemükkel, és kölcsönös szinpátia támadt.

a buddhista tanító 2007.08.17. 11:54:12

Tévedsz, kedves anti, hosszasan, ötször is elmagyaráztam volna, hogyan is értsd az anátman (nem-lélek) tanát, s csak ötödször ütöttelek volna le mint a taxiórát. No persze pusztán tanítói szándékból. :)

S (Antal) 2007.08.17. 19:39:28

Na Jaguár, mit szólsz hozzá! Tanító czélzattal mégis tsak jellemző az ilyen. De nem provokálom, mert a munkahelyemen én vagyok a főnöke, ahol húzós munkaerő, és nélküle nem mennének ilyen jól a dolgok. Inkább elviselem, hogy a munkán kívül tanítói szándékai vannak. Egyébként ő Magyarország legnagyobb buddhista szaktekintélye. Kedves buddhista tanító, éppen aktuális nevén Szai Baba Szingh kényszerguru és magánzó! Köszöntelek a boggomon! Most, hogy rászabadultál, remélem, kissé feldobódik! Örülök,

S (Antal) 2007.08.17. 19:41:43

Hoppá Most esett le! Miazhogy miazhogy magánzó! Alkalmazott nem lehet magánzó! Remélem erre visszaírsz, hogy "elnézést főnök, nem vagyok magánzó"!

szaktekintély 2007.08.20. 14:50:15

Ne írj rólam olyat, hogy Magyarország legnagyobb szaktekintélye vagyok! Egyrészt mert nem igaz, másrészt, mert az ellenségeim jól rám uszítják majd az irigyeimet, a felpöffeszkedett szaktekintélyek nekem esnek, az igaziak meg jót röhögnek rajtam a markukba. Én csak egy korlátolt képességű vidéki pedagógus vagyok. Igaz, hogy írtam és fordítottam ezt-azt, de az már régen történt. Fiatal voltam, egyedül a nagyvárosban, valamiből meg kellett élni.

magánzó 2007.08.20. 15:30:05

Egyébiránt meg akkor is magánzó maradok, ha te huszonötmillió címet, rangot és beosztást halmozol fel a fejem felett. Különben is, ha meg sokat "igazgatóskodsz" itten nekem, majd eléneklem neked a kedvenc igazgatós versikémet: Esik a hó, fingik a ló, seggen csúszik az igazgató.

S (Antal) 2007.08.20. 16:36:31

Ismerem! Telente mindig eszembe jut. Diridongó! Te akkor is beosztott vagy, be vagy osztva. Még hogy mennyivel, azt ÉN döntöm el. Csak arra kell vigyázni, merre döntöm. Hogy a pesti professzor, vagy a vidéki pedagógus az igazi, nem kérdés, csak látszat a mája fátylon. Egyébként is ez a blogom most nem trendi, a másikon nagyobb a mért látogatottság.
süti beállítások módosítása