HTML

ANTIBLOG - AZ AUTONÓM GONDOLAT

Friss topikok

  • S.A.: Bálvány szobrok? Bálványszobor az, amit a pogányok imádnak. Magát a szobrot. Tudtommal a katolikus... (2014.04.01. 12:00)
  • N.: Ez nem Immaculata, mert nem a Holdon lép Mária, nem a Kígyó fejét tapossa. Ez egy Mária mennybevit... (2013.07.26. 20:04)
  • Somogyi Antal: Kedves Sarolta! Örülök, hogy sikerült egy-két dolog kivételével jól leírni a livodai életet. Mivel... (2012.11.29. 17:57)
  • Somogyi Antal: Hű, ez a kommentsorozat most esett le nekem! És teljesen véletlenül a bibliai Lázárról írok. :D (2012.11.14. 23:36)
  • Somogyi Antal: :) Örülök neked Szkippi! (2012.10.13. 20:42)

2010.06.15. 22:12 Hökkentő

FRASSINOI KÉPESLAPOK

A kegytemplom és előtte a zarándokok fogadására alkalmas tér

A kegytemplom díszes főbejárata

A kegytemplom belseje. A szentély mögött is egy orgonakarzat van, a ferences hagyományokhoz ez illik. A kegyszoborot egy oldalkápolnában helyezték el, hogy a misék alatt is látogatható legyen.

A kegyszobor kápolnája kölönösen díszes az aljzattól a mennyezetig.
A templom mellett egy modern kápolnát építettek, hogy a templom zsúfoltságát csökkentsék.Teljes körben gyóntatószékeket építettek be a falakba. Itt vettem részt magyar nyelvű szentmisén.
A kolostor kétkerengős. Az egyik közepén madárház áll, a másikén a Szent Ferenc szobor medencéjében aranyhalakat tartanak. Így emlékeznek arra, hogy amikor a rendalapítót az emberek nem hallgatták meg, ő a madaraknak és a halaknak prédikált.
Hátul az a testvér megy éppen a cellájába, akit arra kértem, hogy hazámért, családomért és értem imádkozzon.
A kolostor külső falain a ferences rend történetének képei láthatóak.
Bent a kolostorban egy érdekes kiállítást láttam. Evangéliumi jeleneteket formáztak meg felöltöztetett babákkal és hozzá illő háttérrel, berendezéssel.Ez itt, amennyire kivehető az üvegen át készített fényképről, a gyermek Jézus bemutatása a templomban.

18 komment

Címkék: UT Frassino

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr776012414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirjam 2010.06.21. 19:04:32

Díjat kaptál: http://filotea-jmj.blogspot.com/2010/06/kedves-kituntetes-kreativ-bloggeg-dij.html :)

Livia 2010.06.23. 10:45:16

Na végre. 2 napja nem tudtam megnyitni az oldalad. Na de most. Van mit bepótolnom.

SA 2010.06.23. 21:45:53

Köszi Marina, ha vége az érettséginek, válaszolk a díjra

SA 2010.06.23. 21:47:58

Üdv Lívia! LáttAM, A TE BLOGOD IS ÉLED. eZT LÁTTAD: http://blogocska.blogol.hu/read vANNAK SKADINÁV TÉMÁK, HA NEM IS SVÉD, CSAK DÁN IS.

vazo 2010.07.23. 21:54:55

Szép kirándulás lehetett. Gratulálok a családodhoz. Jó, hogy ennyire összetartotok.

SA 2010.07.27. 18:03:28

Bizony szép volt! Még folytatom!

béke 2010.08.01. 18:05:00

van keresztény görögdinnye?

SA 2010.08.01. 18:10:40

:D Ez jó kérdés! :D Már az apostolok is szerették a dinnyét, de a görögök kereszténységéről nem voltak egységes állásponton. Volt, aki szerint csak az lehet keresztény, aki a zsidó szokásokat is felveszi. Ők maradtak alul, és ezzel a görögök is keresztények lehettek. Ha ez nem így lett volna, akkor nem görögdinnye lenne, hanem zsidódinnye. :D:D:D

béke 2010.08.01. 18:21:00

:D Minden kereszténynek fontos beilleszteni a szavaikba (gondolataikba) a kereszténységre utaló szavakat? (pl. "apostolok") Mert a melegek ugyanezt teszik. Folyton utalnak arra, hogy ők azok. Valamilyen módon feltűnni akarnak, ha elérni szeretnének valamit egy társadalomban. Fura, hogy az egyszerű emberek nem teszik ezt. Ők csak úgy teszik a dolgukat :D (nem biggyesztik oda - még utalásképpen sem - , hogy mert keresztény vagyok, vagy csupán egy ember. Ki kéne mindig emelni, hogy milyen fajta ember? Az orvosok sem teszik hivatkozván, hogy orvosok. Csak teszik a dolgukat. Ez valami hivalkodásféle? Vagy ez is egyfajta hittérítési metódus? Mert akkor a dokik is beavathatnák a betegeiket az orvosi titkok megtérése felé :D

SA 2010.08.01. 18:52:10

Érdekes a logikád, több helyen sántít. De nem akarom egyszerre bő lére ereszteni a választ. Akkor elsőnek: Ez egy tematikus blog, egy dologról, életem egyetlen aspektusáról szól. Van ám több aspektusa (szerepszegmens, állapot, stb) az életemnek. Jó esetben, ezek összhangban vannak, de nem feltétlen azonos frazeológiát kívánnak, Ez ezt kívánja, de ha kívácsi vagy még, akkor van két blogom még. pl. a blogocska.blogol.hu-ban azt hiszem egyszer sem írtam le a keresztény szót. Még nem teljes a válaszom, de egyszerre ennyi elég. :D

SA 2010.08.01. 18:58:22

Ja, az apostolok és a zsidódinnye! Hát az olyan válasz volt, mint a kérdés. :D:D:D:D:D

béke 2010.08.01. 19:02:21

Nincs olyan gondolat ami mások szemében ne "sántítana", ha nekik nem tetszik, mert pl. lepel leránt :D és uhha, meztelen a király :D A rendőrök is pont így szedik a summát az utakon. Valamibe mindig sikerül belekötniük :D (ha akarják) Mert hogy "sántít" :D Igazuk kell lennie, mindenáron :) 10 000 Ft csekken, vagy átutalással óhajtja? :D Na mindegy, ennek se füle, se farka. Kellemes keresztényi életet kívánok. Mindegyik életében. Önnek. Mindegyik aspektusból. Film címe: A rosszak jobbak :D Szerintem is (jobbak). :D

SA 2010.08.01. 19:17:13

Akkor én is szedjek summát? Hova küldjem a számlaszámot? A többi "sántaság", akkor nem érdekel, ha így elintézettnek véled. Legalább nem kell annyit írnom! :D Talán tényleg nem itt a blogolon kellene tematikus blogot vezetni, de más helyet nem tudok. tényleg tűnhet úgy, mintha nekem ugyanúgy ez a teljes életem, mint ahogy az olyan naplóblogokon szokott lenni. Hát ez van! Majd megszokják, vagy nem kattintanak rám, akik nem értik. :D:D:D Ja, a blogocska.blogol.hu-t láttad?

béke 2010.08.01. 20:19:30

Fontos, hogy elgondolkoztál, én úgy tanultam (még "apostolkodásom idején"), a valóságos keresztény ismerve, hogy fel sem tűnik kereszténynek lenni. Ugyanúgy teszi a dolgát (Isten tetszésére), mint bárki más, aki rendes ember. Nem hivalkodik keresztténykedésére és nem tesz olyant, amiből mások azt gondolhatnák, pl. hogy azért menekültem meg az autóbalesetemből, mert a donorom egy keresztény vesét birtokló keresztény hívő jóindulatát élvezhettem Isten szeretetének kegyelméből. Szerintem világos voltam. Néztem a másik blogod. Gratulálok. Szépen fényképezel. Valóban ügyesen csinálod. Most egy egyszerű gondolat jutott eszembe, (gyakori) "rendes ember nem szemetel, a többinek meg tilos". Ez aranyos, mert itt a rendetlen embernek is van választása, hogy hova sorolja magát, ... és hoppsz, nem szemetel! Mert megadatott a választási lehetőség, hogy Ő hova is sorolja önmagát. :D Rendes ember teszi a dolgát, ... a többi meg, ha nem tesz semmit, legalább rosszat ne tegyen :D

SA 2010.08.01. 20:45:00

Még egyszer: ez tematikus blog! Talán nem is blog, csak nem tudok olyan felületet, amin megjelentethetném, tehát kényszerűen blog. De ne mérd azzal a szemmel, mint a naplóblogokat, amelyben a bloggazda élete tükröződik. Ez a sántítás. Valóban, hivalkodni nem kell a kereszténységgel, de ha kikerülhetetlen, véka alá se szabad rejteni. Ez a teamatikus blog meg hogy nézne ki, ha elrejteném, hogy keresztény vagyok. Azért kértem, hogy a fotoblogomat nézd meg, mert abból szerintem kiderül, hogy keresztény vagyok, anélkül, hogy leírtam volna. És valóban, ha nem a kereszténység a téma, így kell. Most idéződödtt fel, hogy ott is van egy imádság, és az pont nem keresztény, nem is imádság a szerepe, hanem az, hogy felidézze a mecset képéhez a müezzint. De ugye ez is megengedhető? Nekem a választási lehetőségeidről egy másik paradox-aforizma jutott eszembe: "Két féle ember van. Aki két csoportba sorolja az embereket, és aki nem. " :D:D:D:D:D Na ezt nem én találtam ki! :D:D:D

béke 2010.08.01. 21:08:15

Írtam erre, csak egy rossz egér klikkel el is tűnt. Válasz lesz ...később.

kriptokommunista? 2010.08.02. 10:27:38

Ha egy orvos nyit egy blogot/honlapot egészséggel, egészségneveléssel kapcsolatban, akkor hivalkodik azzal, hogy orvos? Neki is azt írod, hogy kellemes orvos életet kívánsz? Neked a kereszténységgel van valami mélyen gyökerező fóbiád inkább, azt hiszem.

SA 2010.08.03. 17:30:48

Hát ez meg milyen név? Kriptokommunista? :O:O Viszont, amit írsz, az igaz!
süti beállítások módosítása