HTML

ANTIBLOG - AZ AUTONÓM GONDOLAT

Friss topikok

  • S.A.: Bálvány szobrok? Bálványszobor az, amit a pogányok imádnak. Magát a szobrot. Tudtommal a katolikus... (2014.04.01. 12:00)
  • N.: Ez nem Immaculata, mert nem a Holdon lép Mária, nem a Kígyó fejét tapossa. Ez egy Mária mennybevit... (2013.07.26. 20:04)
  • Somogyi Antal: Kedves Sarolta! Örülök, hogy sikerült egy-két dolog kivételével jól leírni a livodai életet. Mivel... (2012.11.29. 17:57)
  • Somogyi Antal: Hű, ez a kommentsorozat most esett le nekem! És teljesen véletlenül a bibliai Lázárról írok. :D (2012.11.14. 23:36)
  • Somogyi Antal: :) Örülök neked Szkippi! (2012.10.13. 20:42)

2007.07.16. 13:43 Hökkentő

Ha én állítanám össze a lekciókat, ezt a részt az Evangéliumból bizony vasárnapra és nem hétfőre tettem volna!

 

Ne gondoljátok, hogy békét hozni jöttem a földre. Nem azért jöttem hogy békét hozzak, hanem kardot. Azért jöttem, hogy szembeállítsam az embert apjával, a lányt anyjával, és a menyet anyósával: saját házanépe lesz az ember ellensége. Aki jobban szereti apját vagy anyját, mint engem, nem méltó hozzám. Aki jobban szereti fiát vagy lányát mint engem, nem méltó hozzám. Aki nem veszi föl keresztjét és nem követ engem, nem méltó hozzám. Aki megtalálta életét, elveszíti azt, és aki elvesztette az életét énértem, megtalálja azt. Aki befogad titeket, engem fogad be, és aki engem befogad, azt fogadja be, aki küldött engem. Aki befogad egy prófétát, mert próféta, az a próféta jutalmát kapja. Aki befogad egy igazat, mert igaz, az az igaz jutalmát kapja. '' Történt pedig, hogy amikor Jézus befejezte tizenkét tanítványának oktatását, elment onnan, hogy tanítson és prédikáljon a városaikban.”

 

 

Nem azért jöttem hogy békét hozzak, hanem kardot.

Aki nem veszi föl keresztjét és nem követ engem, nem méltó hozzám.

Aki megtalálta életét, elveszíti azt, és aki elvesztette az életét énértem, megtalálja azt.

És aki inni ad akár csak egy pohár friss vizet is egynek e legkisebbek közül, mert a tanítványom, bizony, mondom nektek: nem veszíti el jutalmát.

 

 

8 komment

Címkék: örömhír napi

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-blogol.blog.hu/api/trackback/id/tr36012795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszika.. 2007.07.16. 20:27:05

a férjem Csíkszeredai csak tudja hogyan kell írni a Kürtöskalácsot:))

S (Antal) 2007.07.16. 20:52:45

Mi van a körtöskaláccsal? Nem értem? Kicsit több információt kérek!

S (Antal) 2007.07.16. 23:15:01

Megnéztem a kürtöskalácsot. Nyuszika, nem olyan fontos, de ha úgy adódik, légyszíves töröld ki a nevemet pontatlanul bitorló valaki szórakozó ember kommentjét! Köszi!

nyuszika.. 2007.07.17. 07:58:13

válaszoltam a leveledre aztán rájöttem kit mit kell keresnem :)) szórakozott vagyok bocsi :))))) tehát nem Te voltál:)) sebaj, örülök, hogy ettől fogva bekukkantasz hozzám :)))

M 2007.07.17. 08:51:55

Gondolkodtam egy csomót, hogy valami érthetőt írjak. Vagy sokat írnék, vagy semmit. De egy blogba ne írjon az ember egyszerre sokat...

S (Antal) 2007.07.17. 10:36:40

Az a helyzet Gyöngyi, hogy ez a túl tömény és sok is egy napi szakasznak. A zsolozsma se tud mit kezdeni vele. Viszont minden eleme másutt is megvan, ez talán olyan összeoglalás-féle. Viszont engem nagyon megfogott. Mondjuk a vasárnapi irgalmas szamaritánust annyiszor hallja az ember, hogy nem olyan megfogó már. Sajnos, pedig az is fontos rész.

nyuszika.. 2007.07.17. 21:09:31

ezzel akkor most megkaptam tőled az "innivalót" :)

S (Antal) 2007.07.17. 22:12:17

Megint nem értem Nyuszika, miről is van szó? Milyen innivaló? Ezt a blogodon sem találom. Túl fáradt is vagyok, hogy rájöjjek, egy kicsit többet írnál róla? Más. Az irgalmasoknál sok nagyon kedves ismerősöm dolgozott. Tartod még némelyik kollegáddal a kapcsolatot?
süti beállítások módosítása